Przejdź do treści

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Operatorem strony internetowej www.adwokatgalinska.pl (zwanej dalej „Stroną”) jest Agnieszka Galińska, prowadząca działalność gospodarczą: Agnieszka Galińska Kancelaria Adwokacka,
ul. Andrzeja Struga 16 lok. 306;  90 – 513 Łódź (zwana dalej „Kancelarią”).

Korzystając ze strony internetowej www.adwotgalinska.pl, powierzasz Kancelarii swoje dane.

Niniejsza Polityka prywatności wskazuje, jakie dane zbiera Kancelaria, w jakim celu, a także jak można je aktualizować, eksportować i usuwać oraz nimi zarządzać.

§1 DANE OSOBOWE

  1. Kancelaria przetwarza dane Użytkowników, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych.
  2. Administratorem danych osobowych jest operator strony internetowej: Agnieszka Galińska, prowadząca działalność gospodarczą: Agnieszka Galińska Kancelaria adwokacka, ul. Andrzeja Struga 16 lok. 306;  90 – 513 Łódź.
  3. Z administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres:ul. A. Struga 16 lok. 306; 90 – 513 Łódź lub drogą e-mailową pod adresem: adwokat.galinska@wp.pl  
  4. Kancelaria przetwarza dane przekazywane przez Użytkowników strony internetowej w celu i w zakresie niezbędnym do prawidłowego działania strony internetowej oraz dostarczania efektów, które są przewidziane zakresem funkcjonowania strony internetowej.
  5. Nazwisko, adres, numer telefonu czy adres mailowy Użytkowników strony internetowej nie będą zapisywane, chyba że Użytkownik poda je dobrowolnie.
  6. Kancelaria przetwarza również dane Użytkowników strony internetowej o charakterze statystycznym, w celu poznawania sposobu korzystania ze strony i ulepszania jej działania.
  7. Kancelaria nie przetwarza szczególnych kategorii danych osobowych ani danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz naruszeń prawa lub powiązanych środków bezpieczeństwa.
  8. Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników strony internetowej w innym celu niż wskazany w zdaniach poprzednich (takim jak marketing usług lub otrzymywanie informacji handlowej) odbywa się wyłącznie po uzyskaniu zgody Użytkownika i w zakresie wskazanym w przedmiotowej zgodzie.
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże może być niezbędne do podjęcia odpowiednich działań, w tym udzielenia odpowiedzi na zadane pytania. Podanie innych danych osobowych (tj. danych, które nie są niezbędne do realizacji usługi drogą elektroniczną) nie jest obligatoryjne i leży w sferze uznania Użytkownika, którego dane te dotyczą, a ich przetwarzanie zależy od uzyskania zgody Użytkownika. Użytkownik może ustawić w przeglądarce blokowanie wszystkich plików cookie z określonej domeny lub ze wszystkich domen, a także ustawić na poziomie urządzenia – urządzenie może udostępniać ustawienia, przy użyciu których Użytkownik może kontrolować zbierane informacje.

§2 ZBIERANIE I PRZECHOWYWANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Do zbierania i przechowywania informacji używamy różnych technologii, w tym plików cookie, pamięci lokalnej, na przykład pamięci przeglądarki lub pamięci podręcznej aplikacji, baz danych i dzienników serwera.
  2. Wejście na  stronę internetową Kancelarii automatycznie uruchamia przesyłanie informacji na serwer strony internetowej  i przez zamontowaną na urządzeniu Użytkownika przeglądarkę i czasowe ich przechowywanie na tzw. log-file, a Kancelaria na ten proces nie mam żadnego wpływu.

    Danymi gromadzonymi bez udziału Użytkownika strony internetowej i przechowywanymi aż do ich automatycznego usunięcia są:
    • adres IP urządzenia wysyłającego zapytanie w sieci,
    • data i godzina wejścia,
    • nazwa i adres URL,
    • website/aplikacja, z której nastąpił kontakt (Referrer-URL),
    • używana przeglądarka i ewentualnie system operacyjny urządzenia działającego w sieci oraz nazwa providera internetowego dostarczającego sieć internet Użytkownikowi.
  3. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze strony internetowej. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  4. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator strony internetowej.  
  5. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    • dostosowania zawartości strony internetowej do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze strony internetowej, tworzenia statystyk, utrzymanie sesji Użytkownika.
  6. W ramach strony internetowej stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  7. W ramach strony internetowej stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    • „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach strony internetowej,  pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze strony internetowej, „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika.
  8. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania strony internetowej (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  9. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  10. Podczas nawiązywania kontaktu z Kancelarią (przez formularz kontaktowy lub przez e-mail) następuje przetwarzanie danych Użytkownika niezbędne do przyjęcia kontaktu/zapytania i jego realizacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO (do przeprowadzania działania poprzedzającego umowę).
  11. Kancelaria przechowuje dane osobowe Użytkowników strony internetowej jedynie przez okres niezbędny w zakresie udzielenia odpowiedzi na pytania lub rozwiązania problemów, zapewnienia ulepszonych i nowych usług oraz zachowania zgodności z prawnymi wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów. Po tym okresie dane osobowe Użytkowników zostają usunięte ze wszystkich systemów.

§3 UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Kancelaria udostępnia dane dotyczące i podane przez Użytkowników strony internetowej, które obejmują unikalne identyfikatory, typ i ustawienia przeglądarki, typ i ustawienia urządzenia, system operacyjny, dane sieci komórkowej, w tym nazwę operatora oraz numer wersji aplikacji, a także interakcje aplikacji, przeglądarek i urządzeń z usługami Google, w tym adres IP, raporty o awariach, dane o aktywności systemu oraz datę, godzinę i adres URL strony odsyłającej żądania. Kancelaria analizuje na przykład dane o wizytach Użytkowników strony internetowej, aby optymalizować jej wygląd.
  2. Użytkownik ma możliwość zablokowania zapisywania cookies poprzez odpowiednie ustawienie w oprogramowaniu przeglądarki. Jednakże w takiej sytuacji nie wszystkie funkcje danej strony będą mogły być w pełni wykorzystane. Użytkownik może ponadto zablokować pobieranie danych produkowanych przez cookies i związanych z korzystaniem ze strony Google (wraz z adresem IP) jak również zablokować przetwarzanie tych danych przez Google poprzez pobranie i zainstalowanie wtyczki przeglądarki w: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl Alternatywnie dla wtyczki przeglądarki lub w ramach przeglądarek na urządzeniach mobilnych można poprzez ten link zainstalować opt-out-cookie, blokujący w przyszłości zapisywanie danych przez Google Analytics w ramach tej strony.
  3. Zgoda na pobieranie i przechowywanie danych może w każdej chwili zostać wycofana ze skutkiem na przyszłość. Użytkownik może dezaktywować używanie cookies wchodząc na stronę dezaktywującą reklamy Google, jak również dezaktywować cookies wybierając takie ustawienie by cookies były blokowane i tak, by również strona internetowa Kancelarii nie mogła instalować cookies
  4. Strona Kancelarii korzysta z Google Maps w celu prezentacji map. Google Maps zarządzane jest przez Google. Korzystając ze strony internetowej Użytkownik wyraża zgodę na pobieranie, opracowywanie oraz wykorzystanie danych zarejestrowanych automatycznie jak również udostępnionych przez Użytkownika przez Google, jednego z jego przedstawicieli lub dostawców stanowiących stronę trzecią. Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Warunki korzystania z Google Maps znajdują się na :
    https://policies.google.com/terms?hl=pl

§4 ZABEZPIECZENIA

  1. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. Aby zapewnić bezpieczeństwo gromadzonych i przetwarzanych danych osobowych Kancelaria stosuje:
    • szyfrowanie zapewniające prywatność danych podczas ich przesyłania, kontrolę procedur zbierania, przechowywania i przetwarzania informacji, w tym fizyczne środki bezpieczeństwa zapobiegające nieupoważnionemu dostępowi do naszych systemów, ograniczenie dostępu do danych osobowych, który posiadają tylko współpracownicy Administratora danych osobowych, kiedy jest to uzasadnione zgodnie z art. 6 Ust. 1 lit. b RODO i niezbędne z punktu widzenia umowy lub w oparciu o uzasadniony interes ekonomicznego i efektywnego prowadzenia działalności gospodarczej. Każda osoba mająca taki dostęp jest zobowiązana do zachowania ścisłej poufności.

§5 PRAWA UŻYTKOWNIKA

  1. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, Użytkownikowi przysługuje prawo do:
    • żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Użytkownika, żądania od Administratora zaktualizowania i sprostowania danych osobowych Użytkownika, żądania od Administratora usunięcia danych osobowych Użytkownika, żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych Użytkownika, cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Użytkownika, przenoszenia danych osobowych Użytkownika, wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  2. Ze wskazanych powyżej praw Użytkownik może skorzystać poprzez:
    • kontakt e-mailowy pod adresem: adwokat.galinska@wp.pl
    • kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. A. Struga 16 lok. 306; 90 – 513 Łódź.